nioendeapril:


 
Om en vecka fyller jag 20.
Om två veckor åker jag till Stockholm och firar att jag fyller 20.
Om sex veckor är det bal.
Om sju veckor tar jag studenten.
Och någonstans däremellan vill jag ha mitt körkort också.
 

Våren 2013 innehåller så sjukt mycket roliga saker men med roliga saker kommer även mindre roliga... Skolan är ett helvete just nu och jag kan knappt inte ens tänka på skolan utan att få ångest.
Jag försöker ändå att leva mitt liv till tusen! Jag försöker hitta tid varje vecka att umgås med mina nära och kära och jag försöker fylla mitt liv med så mycket kärlek som möjligt, för det är dom stunderna som räknas när man ser tillbaka på sitt liv! Jag tänker dock inte låta denhär jobbiga perioden få ner mig speciellt mycket även om jag ibland bara vill slänga böckerna i väggen och slänga mig i sängen gråta!
Jag har mina mål i sikte och det är bara att sikta högt och jobba hårt så kommer jag att nå dit! Men man får absolut inte glömma av att njuta av livet samtidigt! Det är därför jag tycker det är viktigt med små "belöningar" hela tiden då man alltid förtjänar det!
 
Nä, nu ska jag fortsätta jobba men vi hörs (förhoppningsvis) snart!
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0