Springbreak2012

Lördag idag och det är första dagen på mitt spring break. Wohoo! Igår kväll var jag på en double date och vi såg solnedgången i the canyon, åt god mat på Applebees och berättade skräckhistorier på Spencers tak. Satt där och kollade på stjärnorna och bara njöt att det inte var för kallt. Idag åkte jag, Spencer, Rhett och Magi för att kolla efter kläder för killarna till prom som är exakt om 2 veckor idag!! Jag är helt sjukt galet excited! Förhoppningvis så blir det den bästa kvällen här(:
Just nu ligger jag ute och jobbar på brännan till prom och ikväll ska jag nog till Spencer.

Bild 1: Spencer och jag på väg hem från Twin idag
Bild 2: Right now

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0