a time i'll never forget:

Graduation, one of the best days of my life.
 

Snart är det två månader sen jag lämnade Wendell, Idaho. Det var det jobbigare jag nånsin har gjort. Det gjorde ont i hela mitt hjärta att säga hejdå till de människorna som blev en så stor del av mitt liv på bara 10 månader.
Jag saknar dom fortfarande.
Jag fick leva min dröm. Jag fick träffa människor jag aldrig kommer att glömma. Jag fick gå på Prom. Jag fick gå på Graduation. Jag fick livet jag alltid har velat ha.
Nu är jag hemma i verkligheten igen och det var jobbigt att komma hem och ställa om sig igen men jag ser det som ännu ett kapitel i mitt liv. Ett liv som kommer att ha mer kapitel än Harry Potter böckerna.
 
Jag ska skriva inlägg om den sista veckan, graduation, livet och tanker efter Idaho.
Välkommen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0