okt - dec 2011:

OKTOBER:


Spelade min sista match in the Wendell jersey.


Jag och Tracce åkte till Boise för att hälsa på syster Shelli och gå på zoo.


ZOOOOO!


I asked Case to Sadies.


Halloween kom!


Kristin, Shea, Case and me ready for Halloween party at Shelby's.


Smurf and Jacob Black.


Drog på fest med Caite and Tracee.

Oktober var nog den månaden då jag mådde som bäst. Allt var verkligen perfekt! Jag har aldrig mått så bra och en viss kille hade nog något med det att göra..

NOVEMBER:




Åkte till Utah med vmamma och vsyster för att umgås med vbror och hans familj.




We had a party in class and i started hanging out with Ryanne.


Jag fick äntligen ett "ja" till min sadies fråga.


En av de bästa sakerna på hela hösten.

+ Sadies and Thanksgiving and Shopping and heartbreak and love.
November började perfekt, slutade mindre bra..

DECEMBER:


Julen kom tidigt.


Lånade Mrs. Cobbles snowman och tog han på en promenad.


Slog in presenter och skickade hem dom till Sverige.


Christmas came and me and Tracee were EXCITED!


Julafton 2011.


Världens finaste människor.


5 Kings and 1 Rosén.


HAPPY NEW YEAR!

December var helt underbart! This was my first American christmas but definitely not my last one!

2011 var lätt det bästa året hittills och jag tror att 2012 kommer att bli ännu bättre!

- Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0