juli - sept 2011:

JULI:








Åkte till Falkenberg med Nadine och Sofia och hade det underbart i 24 timmar.


Bakishäng i solen efter en kväll i göteborg.


Jag började förbereda mig.


Sommar promendad med sofia.

Såg Oscar Linnros.


Sa hejdå till Nadine en månad före då hon åkte till Tyskland..


En av de bästa bilder från i sommras.

AUGUSTI:


Jag hängde i Kungshamn pretty much all July/August.


Jag hade en heldag med min mami! En av de bästa dagarna på hela sommaren.


Jag åkte till Stockholm med mamma och pappa. Träffade Jesper för första gången också! :D


Den 12e augusti började allt. Först New York där jag träffade underbara Angela och Agnes som jag fortfarande pratar med, så ofta vi hinner!


Den 15e kom jag äntligen fram till Wendell, Idaho. Jag gick konstant runt med ett leende på läpparna och kunde inte fatta att jag faktiskt levde min dröm.


Jag gick på min första date efter bara en vecka och vi avslutade en underbar kväll på Kiwi Loco som fortfarnade är mitt favoritställe!


Jag körde på långklänning på en bongård efter ett bröllop..


Jag köpte mig en skoltröja precis innan skolan börjde den 31a och jag kände mig galet taggad/nervös/lycklig.

SEPTEMBER:




Livet började levas och jag åkte till the fair med Tracee, Michelle and Tylor.




Långhelg i Yellowstone National Park.


Min allra första football game! Ahh it was so much fun!


Me and my lovely friend Gabi!


Homecoming kom och jag var lyckligare än nånsin! Case and Nick gick all-in at Nerd day.


Me and Tracee at Homecoming.


Homecoming parade!


Homecoming King and Queen did some classic Wendell moves. HAHAH


Jag börjde umgås med Case.


Bonfire at Drews!

Okej, det här var Juli - September. Shit, vad jag önskar att jag hade tagit mer kort i höst/början av året.. Var på en himla trevligt hemmafest at Homecoming, Busade omkring på Walmart och många fler saker som jag hade kommit ihåg om jag hade tagit kort....
Oktober - December kommer NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0