u can't fix my broken heart:












Saturday.

Vi åkte aldrig till Sun Valley i lördags för flera olika andledningar så istället så tog Spencer med mig till Hand's on inne i Twin Falls. Världens gulligaste shop där man väljer ut en keramik sak (min svenska är så himla dålig just, kämpar verkligen med orden, HAHA) som man sen får måla som man vill. Jag valde ut en enkel mugg som jag absolut ska använda sen när den är klar. Spencer skulle ju så klart välja den mest detaljerad saken som fanns, en drake så vi var säkert där i tre timmar men det var det värt! Himla fin stämning var det och dom hade ett barnkalas samtidigt som vi var där så det var pure happiness!
Efter vi hade ätit lite mat så åkte vi ner in the Canyon i solnedgånen. Sjukt fint! Jag ville aldrig åka därifrån! Jag bara älskar det här stället asså! I don't wanna go home..
På  kvällen var det basket igen och killarna kämpade på bra men än en gång så förlorade vi, orättvist som fan..
Jag var medbjuden på en fest med bonfire och annat mys hemma hos en kille på skolan men jag valde att åka och hyra en film och köpte lite godis och åka hem och somna på soffan.. Första gången jag friviligt inte ville göra något på en lördagskväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0