something different:





Nyårsafton 2011 började redan vid 1 när Tracee började locka mitt hår, tog forever!
Åt middag med la famila vid 5 och vid 7 åkte jag till Victoria och Cynthia för att göra oss iordning de sista. Sen åkte vi till Johnny där lite folk var och det var allmänt trevligt. Inte speciellt mycket drag men den förhoppningen droppade jag redan dagen innnan, HAHA. Vid 10 åkte jag till Spencer där vi såg på filmer och bara hade det mysigt. Vid tolvslaget halvsov jag i soffan.. Nyår var inte alls som jag är van vid men det gör absolut inget. Om allt hade varit som hemma hade jag ju lika gärna stannat hemma i sverige, men istället fick jag en helt ny erfarenhet och umgås med människor jag aldrig hade fått göra annars, så jag är mer än nöjd!

Tänkte göra en årsresume för 2011, börjar med januari till juni, Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0