Ski2012:

Halloj! Kon precis hem efter en dag i pulkabacken! Grymt kul/kallt/vindigt/snöigt men som sagt grymt kul! Skrattade flera gånger så att magen gjorde ont men det var det lätt värt. Jag har verkligen världens bästa värdfamilj!

Ikväll så har jag tre olika förslag. 1. Stanna hemma och umgås med Tracee och hennes vänner. Dom ska ha en tejkväll med Just Dance 3 och annat mysigt. 2. Hänga med Spencer och andra hemma hos honom. Eller 3. Gå på en College fest som Ryan bjöd med mig till. Det vore iofs grymt kul med jag är väldigt trött och jag tror fler fester kommer att komma upp i framtiden.. Vi får se vad som händer. Uppdaterar mer imorgon! Love you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0