are we going down or will we fly?


Det är inte ovanligt att ni hittar mig med min mobil... I have a problem.

Sitter i skolan just nu med Cynthia och skriver om olika Supreme Court cases, Himla kul...
Jag har Digital Animation efter det här och for once så är jag lite excited about it! Det har alltid varit den tråkigaste lektion och läraren kan ju bara gå och dö men jag har kommit ikapp och så fattar jag mycket mer än vad jag gjorde tidigare så nu är det bara kul! :-)
Efter skolan så måste jag åka och fylla på min mobil. Man inser att man har ett problem med sms när min mobil inte funkar och jag lånar Tracees phone instead... jaja, Haha!

iI'ts hard to forget a person who gave you so much to remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0