it must be love because we are too afraid to say.


by me.

Klockan är ett på natten och jag ska upp om 5 timmar men jag ville ändå slänga in ett inlägg och förbereda några för helgen.
Jag skippade träningen idag efter skolan för att min fot är stor som en köttbulle och jag palla helt enkelt inte..
Åkte istället hem och började packa inför helgens roadtrip.
Vid halv 7 så kom Tylor och hämtade mig och Tracee. 40 minuter för sent men vi förlåter honom.
Mötte upp några andra sköna människor som också skulle med till the Twin Falls fair. Det var så amerikanskt man kunde tänka sig att det skulle vara. Corn dogs. Cotton candy. Rollercoster i neonljus. Hög musik och allt annat som hör till.
Vi hade det så sjukt kul! Åkte i massor på de ringrostiga karullerna. Åt minidounuts.Gick i funhouses a lá Grease. Åt lite mer mat.Fick även ett sms från Case som sa att Wendell hade vunnit sin första match för säsongen (football) så GO WENDELL! Gjorde kvällen lite roligare. High school spirit asså, man bara sugs in! Haha.
Nu är väskan färdigpackade och jag är på väg i säng. Kika in över helgen så kan ni få små uppdateringar ändå, b la med bilder från ikväll.

Have a great weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0