stereo hearts.


Blackfoot, Idaho.

Livet rullar på som vanligt. Jag insåg hur lite tid jag faktiskt har för datorn när jag inte är hemma hela dagarna och är sjuk, Haha.
I söndags åkte hela the King family till Blackfoot (cirkus 2 timmar härifrån) för en avskedsfest för en kusin som ska vara borta i 1,5 år. Himla kul att träffa hela tjocka släkten här!
Igår, måndag var jag tillbaka i skolan och jag ligger efter... Egentligen bara i en kurs men det är en viktigt en så ikväll väntar råplugg!
Igår kväll var jag ute och åt på Buffalo Wings inne i Twin Falls. Det var grymt mysigt fast maten var så sjuuuuukt stark. people who know me vet att jag inte klarar av stark mat.
Idag: rektorn tog min mobil i skolan och jag fick inte tillbaka den förens dagen var slut. Match mot Buhl. Vann med 2-1. Skadade min fot igen,dock var det den andra. Vägrar vara borta länge den här gången så jag lever med is på min fot at the moment. Kul.
Nu ska jag få i mig lite mat hade jag tänkt och sen plugga Honors Government.
Andra delen av frågorna kommer upp nu också.

Ha ett kul liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så smaklökarna har alltså inte förändrats ett dugg!? ofta rektorn lägger tid på att ta mobben haha?? du är buuusig! asså det är inte meningen att du ka spela fotboll va...?

2011-09-28 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0