________




















10 av 239 bilder från Yellowstone.

Jag börjar redan nu känna av att jag inte har tid för bloggen längre. Jag visste att tiden skulle komma. Tiden då jag hellre prioriterar mitt liv här nu än att sitta inne vid datorn. Jag kommer hem runt 8 - halv 9 varje kväll och då ska jag äta, duscha, göra läxor och hinna umgås med min värdfamilj. Jag hinner inte mer på en dag. Jag verkligen älskar mitt liv här och jag vill njuta av varje stund jag får. Träffa varje ny människa jag kan. Uppleva nya erfarenheter. ALLT!

Jag kommer fortfarande göra inlägg och lägga upp bilder men inte alls lika ofta som jag har gjort nu i början av min tid här. Ni får mer än gärna lägga till mig på facebook där det är lättare för mig att lägga upp bilder.

Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Iza

Njut av att vara där och det lilla inlägg du får upp kommer duga, för det är intressant bara något kommer upp! :)

2011-09-07 @ 21:30:42
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser riktigt härligt ut! <3

2011-09-08 @ 17:42:42
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0