soccer.


Wendell soccer team 2011/2012.

Idag spelade jag districts. Lite som slutspel nu efter säsongen. Vi spelade mot Filer (som vi förlorade med 6-2 senast) och det stod 0-0 efter full tid. Vi kämpade och sprang som aldrig förr och jag var stolt att vara en del av laget! Efter 20 minuter av förlängning stod det fortfarande 0-0 och vi gick in i straffar. Evelin var helt sjukt bra i målet och räddade 3 av 5 straffar. Aldrig har Wendells tjejlag tagit sig vidare från första rundan... det gjorde vi inte idag heller, men jag är jättestolt över laget och att jag fick vara en del av den här säsongen.
Nu har jag ingen aning vad jag ska göra efter skolan... Basketen börjar inte förens om några veckor så jag får la gå hem och sova efter skolan eller något annat kul. Nej, det blir nog bra :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0