just be yourself.



my dudes Case and Nick (and Derek in the background)


+ Svenskt godis.
+ H2O.
+ Spontana Myskvällar.
+ High School.
+ Skratt.♥
+ Djungelvrål i skolan.


Svar till Alexandra, Jo Graduation är inte förens i sommar men man beställer sakerna nu :)
Svar till Anna också, Åh va kul att du ska åka!! Mitt personliga brev finns tyvärr inte på denhär datorn så jag kan inte hjälpa dig med det, men om du vill ha ett tips så skulle det vara att göra en tankekarta. Skriv upp allt du vill ha med och utgå därifrån sen. Jag skrev ner några frågor om mig själv som mina vänner fick svara på, som tex hur dom skulle besrkiva mig med tre ord osv. Hoppas det hjälpte lite iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0