i look good without you.




Idag var det typiskt svenskt väder i Wendell, Idaho. Regn, grått, kallt och blåsigt. Är det inte underbart?
Men jag hade ändå en väldigt bra dag. Idag hade vi som sagt senior pictures så jag hängde mest i aulan hela dagen. Egentligen är det meningen att man ska gå tillbaka till lektionen när man har tagit sitt kort men det gör ingen... Sitter där och pratar/skrattar/har det allmänt kul med folk!
Min helg började idag btw. Är ledig tors/fre och på lördag har jag Districts med laget. Imon är det fest/sleepover hos Marina som fyller år. Missar dock the last home football game of the season... :( vill verkligen gå på den! Får se hur jag gör. Imorgon ska det shoppas också. Well needed. Fredag blir det kanske (förhoppningsvis) football med några vänner och på lördag kväll/natt åker vi till några skräckhus som finns i närheten för att bli vettskrämda. Bra att man får med sig några killar iaf...

+ Ännu en dag i paradiset.
++ Tacos till lunch.
+ Dagens träning.
+ Folket i Wendell.
+ Hyra film för en dollar aka cirkus 7 kronor.
+ Svenska chokladbollar.
+ Helgens planer.

- Vädret.


Bilder på mitt fina/stora/lockiga/amerikanska hår kommer upp om en stund.
PUSS SÅ LÄNGE VÄNNER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0