halfway gone.






Today.

+ Our lovesack downstair där det är omöjligt att inte somna..
+ Nytt folk i skolan.
+ Chokladbollar.
+ Det lilla enkla♥
+ Facebook.
+ Cereal+milk
+ Helgen som fortfarande är oplanerad. Dom bästa helgerna är alltid spontana!
+ Klockrena kommertarer på Facebook

- Att det är sjukt kallt
- Att jag saknade Sofia idag, Behöver dig vännen!

Idag var det andra dagen i rad jag fick höra "Hey Beautiful" i the hallway. Jag vet att dom antagligen inte menade det men det är sånt smått som verkligen kan göra min dag, speciellt just nu när min självkänsla är väldigt låg..

Helgen är alltså oplanerad och jag gillarT. Så länge mina vänner är med så kommer det bli grymt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

you are beautiful! analysera inte, bara inse det !:)

2011-11-11 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0