if you can dream it, you can do it.


Me, Catie and Tracee at halloween.

Svar till Alexandra, Ja det var hans svar till mig för Sadies. Han skrev ja på svenska på den! Visst var det gulligt?? Har ingen aning om varför han gav mig just en dörr men jag vet att den är sjukt tung så han måste verkligen ha ansträngt sig för att få upp den 2 trappor :)

Idag åkte jag och Kristen till Twin Falls för att fixa inför Sadies. Vi köpte/gjorde själva matchande tshirtar för oss och våra dejter. Vi har även andra planer på g, Sadies kommer att bli så jävla grymt asså!
Sen åkte vi till Starbucks och drack frappachinos och bara pratade om allt och inget.
Trodde inte livet kunde bli bättre men jag tror att det precis blev det♥
Och imorgon är det "Hug an exchange student day!" Så om ni har någon på eran skola tycker jag att ni ska krama honom/henne. It'll make his/her day for sure!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0