gonna party all night till the sun comes up:






Saturday mornig, Wendell, Idaho. Och ja, jag bor på landet..

Okej, Sadies.
Kristin hämtade mig vid tre och vi åkte hem till henne och gjorde oss iordning. Hon har världens finaste hus btw!
Vi halv 6 kom våra dates Case och Cody. Efter en sjukt rolig bilfärd in till Twin Falls mötte vi upp 6 andra par på Sushi Tokyo. Feg som jag är så beställde jag ingen sushi utan beställde in kyckling (den var faktiskt jättegod!), men jag smakade på Cases sushi och det va faktiskt inte så äckligt som jag trodde att det skulle vara.
Efter en tur till Kiwi Loco åkte vi till skolan och dansen. HAHA! Det kan vara det pinsammaste jag har sett! Såg ut som ett disco vi hade i sexan på nolbyskolan! Vi var där i cirkus 30-40 minuter innan vi besämmde oss för att dra. Vi skulle egentligen ha åkt till Kristins hus men eftersom hon är med i elevrådet så va hon tvungen att stanna, så vi åkte till Case istället. Där satt vi mest i hans poolhus och bara chillade. Vi lyssnade på musik och en del badade, Bästa stunden på hela kvällen. När Kristin kom hem åkte alla till henne men jag och Case stannade kvar en stund hos honom... Jag crashade i Kristins säng nångång runt 2-halv 3. Kvällen gick upp o ner hela tiden men den slutade på topp!

Idag och imorgon har vi Finals (slutprov) i skolan, och sen går jag på Thanksgivingbreak! När vi kommer tillbaka till skolan på måndag har vi nytt schema och nya klasser. Im so excited!!
Jag är helt galet taggad på Thanksgiving föresten! Vi kommer ha fullt hus hela veckan/helgen och Sherman (vbror) kommer hem för första gången på två år och han ska antaligen fria till sin flickvän under helgen! Hihi!
Jag är excited för all mat. Jag är excited för alla nya familjemedlemar jag kommer att få träffa. Jag är excited för Breaking Dawn on Friday. Jag är helt enkelt excited över livet in general just nu!!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0