summerlove.


summer 2010.

75 dagar kvar till sommarlovet..
Det kommer att bli den bästa sommaren ever!

* Jag ska spendera tiden med de bästa och jag tänker ta vara på varenda stund.
* Jag ska träffa nya människor och festa under stjärnorna.
* Jag ska vara uppe tills man ser solen komma upp borta vid horisonten.
* Jag ska äta glass och ligga på bryggan och spela galet hög musik.
* Jag ska sova utomhus. (förhoppningsvis på mitt tak)
* Jag ska cykla och åka longboard.
* Jag ska spendera tid i Sofias båt på västkusten.
* Jag ska vara i husvagnen med underbara människor.
* Jag ska bada och sola. Jag ska bränna mig och bli härligt brun.
* Jag ska förbereda mig för mitt största äventyr, USA.
* Jag ska ha en avsked/18års fest på någon strand.
* Jag ska åka till USA (!)
* Jag ska ha det bäst!

Det var bara lite av allt som jag ska göra om 2-3 månader.
GAAAAHHHH! TAGGAD!!!



Kommentarer
Postat av: Bodil

Nämen jag längtar inte alls till sommaren efter detta...:P Det kommer iaf bli aweeesome!!:D

2011-03-26 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0