happy thursday.



+ Fredagsmys med pappa på en torsdag.
+ Ensam hemma hela helgen.
+ VÅÅÅR!
+ Att jag fyller år om en månad och två dagar.
+ Vem vet mest?
+ Söta killar i korridoren.
+ One of us - Joan Osborne. (KLICKA)

- Magknip.

Happy thursday!
Det är redan fredag imorgon. Shit, tiden flyger verkligen just nu :o
Inte för att jag klagar eller nåt. haha.

Jag och tre vänner köpte en longboard förra sommaren (som vi döpte till Ronnie just fyi) och om vädret tillåter tänkte jag premiäråka den imorgon. Finns det något mer sommar än långboard? ne,tänkte väl det ;) hahah men det är ju så himla kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta på en film tror jag. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0