King.



Jag ska berätta lite om den underbara familj som valde att låta mig flytta in hos dom i 10 månader.
Familjen King består av mamma, pappa och 8 barn men det är bara Tracee (17) som bor hemma.
Jag kommer att bo på ett ställe som heter Wendell (ligger i södra idaho) som har cirkus 2500 invånare. Jag kommer att gå på Wendell High School. En väldigt liten skola men jag tror jag kommer att älska det!
Jag kommer ha 20 minuter till närmsta "storstad" Twin Falls, där man kan göra allt som man inte kan göra i Wendell.

Mamma Merri Ann är en hemmafru och pappa Roger är snickare (tror jag?). Tracee och jag kommer gå på samma skola och det är jag sjukt tacksam för! Då slipper jag iaf vara helt själv där. hahah.
Jag vet inte än om jag kommer att vara en senior eller junior men jag hoppas på senior. Jag tror att mitt år i Wendell kommer att bli det bästa året yet. jag kommer att få uppleva så himla många olika nya saker som jag aldrig hade fått uppleva här hemma. Jag är stolt över mig själv att jag vågar göra det här. alldeles ensam.

Om ni undrar något så fråga bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0