new years eve 2011:


I'm kissing my past goodbye and looking forward to the future...


Jag kommer ihåg 12-slaget förra året. Det var jag och mina bästa vänner och vi var helt sjukt taggade på 2011. Vi skulle fylla 18, vi skulle ta körkort, vi skulle börja trean på gymnasiet och inte minst, jag skulle till USA i augusti. Nu ligger jag här i min amerikanska säng, i ett amerikanskt hus och verkligen lever min dröm. Jag trodde aldrig att jag kunde vara såhär lycklig som jag faktiskt är. Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig så bra ensam som jag faktiskt har. Jag är stolt över mig själv.
2011 var det bästa året hittills men jag känner på mig att 2012 kommer att bli ännu bättre!

Ps. Jag kommer att fira min 19års dag i Kalifornien, lite taggad tjej right here!!



GOTT NYTT ÅR PÅ ER FINA MÄNNISKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0