im gonna marry the night:




Christmas decoration. GAH! I'm so excited!


Måndag 12/12/11.
Åkte till USA för exakt fyra månader sen, no big deal...

Idag har jag varit i skolan, älskar min fitnessclass btw! Även om det är sjukt jobbigt att göra cirkus 45 situps på en minut ibland så är det skönt att veta att man får ett väldigt bra träningspass varje dag! Love it!
Gick på alla mina klasser och spelade spel på min ipod i current events.
Reading club på lunchen (NÖRD!) och fjantade mig med Micaela och Daysi under 6th hour.
Hängde i gymet i eftermiddag med Emily och Mikayla och sen med Ashley.
Vi gjorde även ett prank på the basketball boys, HAHA fun times!
Varje måndag har vi en "familjekväll". Jag verkligen älskar det! Vi som familj hittar på något, ingen kommer undan och alla måste medverka. Vi spelar spel, baker eller bara sitter och pratar. En stund varje måndag jag verkligen uppskattar. Jag kommer närmare alla i familjen och jag känner mig som en i familjen, en familj som jag älskar..

Det var min dag den 12e i 12e 2011. Hope your day was just as great as mine!



Kommentarer
Postat av: Soffa

sikka mysiga bilder! ha det bäst, du är himla go du!

2011-12-13 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0