christmas 2011:


last night.


Julafton idag. En av dom bästa dagarna hittills.
Efter en sensen kväll med snack om livet med Tracee så vaknade vi vid 12. Vmamma bara älskar julen så hon går b runt och ler och är bara allmänt underbar hela tiden. Skypade med la familia också. Insåg hur mycket jag faktiskt älskar dom och pappas dåliga humor! HAHA! Efter skype slog jag in de sista julklapparna och lyssnade på julmusik.
I eftermiddags gjorde vi en sak som really berörde mig. Jag, Tracee och Merri Ann åkte in till Twin Falls med en stor låda med mat. Vi skulle till en familj som inte har råd att fira jul.. Vi kom fram till en slags lägenhet med ett rum och ett pyttelitet badrum. Där bodde 10 personer. Mer än hälften av dom sover bokstavligen på golvet. Ingen luftmadrass eller något sånt. På golvet. En av döttrarna (18 år) hade en bebis på typ 2 år och hon är gravid igen. Dom har inga pengar till julklappar eller ens pengar till besin så dom kan köpa julklappar. Det var bara så himla sorgligt och jag insåg hur lyckligt jag är med precis allt! Jag har en familj som är frisk och som älskar mig. Jag har alltid haft en egen säng och mat på bordet och jag fick chansen att åka hit. Jag verkligen älskar mitt liv och jag har absolut inget rätt att klaga på något! Jag älskar er!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lisa!

Barnen tycker det är himla kul att följa dig här o i går var det ett himla tjat om att vi måste skriva God Jul o Gott Nytt år till dig så här kommer det:

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR Lisa

önskar Emilia Linus Thomas o Ulrika

2011-12-25 @ 13:26:09
Postat av: Anonym

Det är ditt underbart fina och rättvisa usa..

2011-12-25 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0