august 26th.


juni. mössa??

+ Skype med Sofia och Alex. Smed planer inför nästa sommar.
+ Corn on a cub.
+ Wendell Soccerteam. Sjukt härliga tjejer!
+ Shopping inför skolan imorgon.
++ Livet här.

- Träningen idag

Idag hade vi träning i 35 graders hetta och vi körde bara kondition. 1. Jag är inte van vid sån hetta. 2. Jag är inte alls i from. 3. Det ända jag hade ätit under dagen var en bowl of cereal till frukost och en brödskiva precis innan träningen (Jag borde veta bättre,jag vet) . 4. Jag kände press ifrån alla. (speciellt från coachen) Jag ville visa att jag platsade i laget och pressade mig själv utöver det vanliga.
Jag la av när det bara var 30 minuter kvar. Min kropp klarade inte mer. Allting började snurra, jag skakade som aldrig förr, jag hade svårt att andas, jag var nära på att spy flera gånger, Jag kände tårarna komma. Jag bara låg på marken och kunde inte ens dricka.
Tjejerna var så sjukt gulliga. Dom visste att jag inte hade ätit så några åkte till affären och köpte några granola bars till mig och jag fick godis av en annan. Så efter en stund mådde jag lite bättre iallafall men jag hade väldigt ont i halsen och jag hostar fortfarande väldigt mycket..
Jag skulle ha hängt med några från laget ikväll men jag mådde fortfarande inte tillräckligt bra så jag och Tracee åkte och köpte lite glass (har hört att det är bra för halsen, hehe) och hyrde en film, FLIPPED!! SE DEN OCH SEN SE DEN IGEN! Den var en kärlekshistoria mellan två 14åringar under 60-talet. Sjukt söt film!

she gave up her life, to follow her dreams.

Kommentarer
Postat av: Nadine

gumman ta hand om dig föfan!!<3

2011-08-27 @ 13:32:21
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0