what goes around comes around.


Grej of the day: Mountain Dew.

Alarmet stod på 8 då jag och Tracee skulle iväg halv nio till en familjevän för att tjäna lite pengar. Vi rensade i rabatter och städade hela hennes hus. JAG FICK ÄNTLIGEN DAMMSUGA MED EN AMERIKANSK DAMMSUGARE! DET GJORDE MIN DAG!! Sjukt tunga och jobbiga är dom iofs..
När klockan var 12 var vi både klara och 60 dollar rikare så då åkte vi och köpte en Moutain Dew. Har velat testa den ett tag nu så jag köpte en för 10 spänn. Den var helt okej men inte lika god som jag trodde den skulle vara..

Idag hade jag min första fotbollsträning!! It was so much fun! även om jag spelar i världens sämsta lag (for real) så är det en skön grupp av människor, så jag tror jag kommer att gilla det där. Jag har träning varje vardag klockan 4 (när det är som varmast typ) till klockan 7 så förhoppningsvis så ska jag komma i någorlunda form här..

fred ut.

Kommentarer
Postat av: ida :)

Hej! fin blogg :) Jag ar ocksa utbytesstudent! Och jag ska ocksa borja spela fotboll, fast fotbollen har i Las vegas startar inte forran pa vintersasongen for att det ar sa varmt nu! :) Hur ar det i Idaho?

2011-08-25 @ 06:48:51
URL: http://untouchable.blogg.se/
Postat av: R

babe

2011-08-25 @ 19:32:33
Postat av: Ida we

Mnt Dew är gott! Fast jag gillar den blå mest ^^

2011-08-30 @ 20:14:17
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0