'till the world ends.


new york, starbucks,victoria secret.

En lite längre uppdatering då. Orkar inte läsa igenom det så det blir som det blir. haha.
Fredag: Kom till New York vid 3 (lokal tid)  och var då sådär lagom jetlaged... Var lite allmänt depp på ledarna och på hotellet (som gav oss två sängar på 3 pers) så vi gick och la oss ganska tidigt.
Lördag: Helgrym dag i New York. Helgrym guide (Mike!).Time Square. Fifth Avenue. Rockefeller Center. Central Park. Madison Square Garden. Forever21. kommer inte ihåg mer..  Hade sedan världens fnisskväll.
Söndag: Statue of Liberty. Ground Zero.Soho. Victoria Secret. Starbucks. Helfina tjejer. Mådde dåligt hela kvällen. Halsen kändes tjock och jag var öm överallt. huvudet värkte och jag kände hur en förkylning var påväg...
Måndag: Upp 4.15 och vid 7.00 åkte jag vidare till Salt Lake City och slutligen (i världens minsta plan) till Twin Falls där finaste Tracee, Merri Ann och Roger mötte upp mig med the prettiest little skylt för att välkomma mig hit! :D
På planet mellan NY and SLC så satt jag mellan två personer så jag fick inte någon direkt sömn även om jag inte vaknade förrens planet slog i på landingbanan i SLC..

Efter dom hade plockat upp mig så åkte jag till min första amerikanska mataffär och oj säger jag bara! Allting är ju så himla stort!! Inga vanliga småförpackningar här inte!
Just nu sitter jag och Tracee och kollar på So you think you can dance och jag mår faktiskt fortfarande ganska dåligt. Ska försöka sova lite nu.. Bye.

Kommentarer
Postat av: Nadine

kry lisen<3 annars låter ju allt helt fantastiskt!!!!:D

2011-08-16 @ 14:14:36
URL: http://flattt.blogspot.com
Postat av: Rasmus

Aah bra inlägg! Perfekt, fortsätt såhär nu!!

Och krya på dig :)

Mvh R

2011-08-16 @ 23:37:36
URL: http://rasmustynander.blogg.se/
Postat av: agnes

Kunde inte sammanfatta NY bättre. Saknar er och vårt (kanske borde säga mitt) kuksnack.. noo waay det skulle funka här :)

jag har inte köpt en enda sak sedan jag kom hit :o

krya

2011-08-19 @ 03:15:29
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/
Postat av: CJ

Vilken spännande blogg du har!

2011-08-30 @ 17:32:51
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0