miss you.


may 2011.

Klockan är halv 12 och jag vaknade för cirkus en timma. Jag går runt i mina hotpants och en tshirt. Jag har ätit frukost (cereal with milk). Vi har inget vatten at the moment så jag och Tracee ska åka till en kompis om en stund för att duscha. klockan 14.45 ska jag möta upp resten av laget för att åka på match. Jag får inte spela än eftersom jag inte har gjort 10 träningar än men jag ska ändå följa med. Blir nog kul! Tracee plockar sedan upp mig efter matchen så ska vi åka och bowla med en grupp roliga människor. Egentligen så är det en gruppdate på fyra par men jag vill inte kalla det för det.. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda.

dettta inlägg är tillägnat till Ida Svedjenäs.
puss

Kommentarer
Postat av: ida!

SAKNAR DIG <3

2011-08-25 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0