blogg.se


Titta vem som fick vara med på ett hörn av blogg.se förstasida. Himla kul! Tack!

Såg också att statistiken steg så välkomna alla nya! Hoppas ni hittar tillbaka hit!
Jag heter alltså Lisa. 18 år och lever just nu i Idaho,USA som utbytesstudent. Jag ska vara en senior på High school (som börjar imorgon,onsdag). Jag har drömt om ett liv här sen jag var tolv så ni är varmt välkomna att följa med mig på denhär resan genom min dröm! Allt ifrån typiska amerikanska bröllop till fester med röda muggar.
Om ni har några frågor är det bara att fråga på!

Nu ska jag gå upp och äta frukost. Seeya!

Kommentarer
Postat av: Linn (Knyttsak)

Spännande blogg! Själv är jag också sugen på att studera en termin utomlands (USA), men jag har inte helt bestämt mig än. Bra då att läsa om någon som faktiskt gör det så man vet lite mer vad det handlar om.

2011-08-30 @ 22:29:26
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0