12h.



Vi drog och kollade på handboll en stund.


Nadine var allmänt söt.


this morning.

Gårkvällen blev väldigt spontan. Allt ifrån handboll till grillning till longboard mitt i natten nere på stan.
Skulle egentligen på en hemmafest i göteborg men det sket sig så vi drog ner till fågeltornet där några grillade men det spårade ur så vi åkte hem. Då fick jag och Nadine lust att åka lite longboard så vi drog ner till stan en stund.
Natten avslutades i min säng med Nadine och en film. Lyckad kväll blev det allt ändå! :)
Efter frukost på sängen och en härlig morgon så ska jag snart dra och möta Sofia. Vem vet vad vi hittar på?

Ha en grym lördag så hörs vi sen!


Kommentarer
Postat av: Eira

Hej :) Försöker fixa ihop en träff med andra utbytesstudenter på tisdag. Har du lust att vara med?

Kramar

2011-04-17 @ 10:15:47
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0