Tjugofjärdeapril

Nytt liv, nya tag. 
Vad har hänt sen sist då?
Jag hade den bästa sommaren i mitt liv som började med studenten, körkort och ett drömjobb på Öijareds golfbana. Jag åkte till smögen på midsommar med mina bästa vänner där jag även träffade min Tobias. 
Sommaren 2013 levde jag verkligen livet och bara njöt av tillvaron, bästa sommaren!

På hösten fortsatte jag jobba fram tills att golfsäsongen var över och då sprang jag på den utbildningen som jag läser idag, Evenemang & Värdskap.
Drömutbildning verkligen! Jag trivs som fisken i vattnet och har träffat helt underbara människor! Lär mig massor varje dag och känner att jag är på rätt väg i livet.

Förra veckan firade jag min 21a födelsedag och jag kunde inte ha bett om en bättre helg! Tobias tog med mig på en mini weekend med champagne, tre-rätters, hotellfrukost och västkusten, kunde inte bli bättre! Sedan hem för födelsedaglunch med familjen för att sedan åka in till Göteborg med mina tjejer för middag och utgång. 
Jag är så lyckligt lottad som får ha så fina människor i mitt liv!

Och nu kör vi nya tag med bloggen, har saknat att skriva av mig. 

Puss!





My birthday weekend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0