we got the world:

 
Fredag idag igen då. Det är bara början på året men tiden går redan galet fort! Tänk snart är det studenten och midsommar och om vi gäspar så är det snart jul och nyår igen...
Kompis, fest och utgång har varit mina fredagar en längre tid nu men idag ska jag faktiskt vara hemma, helt ensam. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå men jag är redo för utmaningen! När jag var mindre var jag ofta ensam hemma och hade ingenting emot det men under de senaste åren så har det blivit jobbigare att vara ensam och själv. Jag vet att det är viktigt att kunna vara ensam och ha egen tid så varför inte börja nu med det nya året? Jag ska lära mig att uppskatta me-time och faktiskt kunna njuta. Jag ska laga god mat och ha ett härligt hemmaspa med fotbad och en lång dusch. Sen ska jag mysa ner mig i soffan med en bra film!
 
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0