throwback thursday:

I brist på andra bilder så bjuder jag på en från New York i somras.
 

Idag har varit en såndär dag då jag bara har tagit hand om mig själv. Rensat tankarna och haft det mysigt med mig själv.
Vaknade vid 11 och åkte hem till pappa för en fika med min bror en sista gång innan han åker tillbaka till Halmstad. Det har varit grymt att ha honom hemma över jul och nyår!
Sen drog jag till gymmet en stund innan min hals sa ifrån för sista gången. Jag måste verkligen börja lyssna på min kropp! Jag har haft ont i halsen och dragit på mig en hemsk hosta den senaste veckan så nu ska jag ta det lugnt med träningen ett tag.
Kom hem vid 2 och käkade lite mat och städade upp lite här hemma. Pratade med bästis ett tag också och vi planerade helgen som kommer att bli grym!
Pappa ringde förut och sa att min julklapp från Spencer äntligen har kommit så nu sitter jag förväntansfull här hemma och bara väntar på att mamma ska komma hem med den! AHH!!
Jag visar bilder sen!
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0