new year, new beginnings:

new years eve 2012.
 
Nyår spenderades med de bästa människorna och jag kunde inte ha önskat mig en bättre start på det nya året!
Kvällen börjades med middag med 4 tjejkompisar hemma hos mig. Jag bjöd på fläskfilé som huvudrätt och vaniljpannacotta med färska bär till efterrätt, grymt lyckat! Efter några timmar med de bästa tjejerna kom Niclas och John förbi för lite förfest innan vi drog vidare till en lokal som några vänner hade hyrt. Jag hade inte med min systemkamera dit men jag tog några bilder med min iPhone så ni får gärna följa mig på Instagram om ni vill se fler bilder från kvällen; _lisarosen heter jag där!
 
Nyår 2012/2013 var en av de bästa kvällarna i mitt liv och jag kan inte vänta med att se vad 2013 har att bjuda på! 2013 is my year!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0