2013:

Chicago, June 2012.
 

2012 var det bästa och sämsta året för mig.
Människor har kommit och människor har gått. Jag har skrattat som aldrig förr och jag har gjort nya saker jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har tappat kontakten med människor som brukade betyda allt för mig och jag har fått mitt hjärta krossat mer än en gång.
Livet går upp och ner hela tiden men om man tappar hoppet när man tror man har nått botten så tappar man meningen med livet. Man måste veta att livet tar inte slut bara för att en relation kanske gör det, man måste veta att något mycket bättre väntar precis runt hörnet!
Att lämna USA i början av sommaren var bland det jobbigaste jag någonsin har gjort men på grund av det så har jag fått ett helt nytt liv här i Sverige. Nya vänner, nya erfarenheter, nya planer med livet.
Jag älskar mitt liv som det precis just nu och jag älskar alla som finns i det!
 
Under 2013 ska jag leva ännu mer spontant. Jag säga mindre nej och mer ja. Jag ska träffa nya människor. Jag ska leva livet för min skull istället för att låta andra personer påverka för mycket.
 
Jag ska;
Fixa körkort.
Komma i form.
Ha världens grymmaste 20års fest med min bästa kompis.
Gå på balen.
TA STUDENTEN!!.
Gå ut med betyg som jag är nöjd med.
Ha världens bästa sommar med mina vänner.
Åka tillbaka till Idaho och hälsa på alla fina där.
Skaffa ett jobb.
Resa.
Uppskatta och umgås mer med min familj.
 

Hoppas ni vill följa med mig på min resa genom 2013 som jag tror kommer bli så jäkla bra!
 
xoxo
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0