Straight from my heart:

Min fina utsikt (om jag hade rest mig ur soffan hade ni kunnat fått sett den finfina solnedgången jag ser varje eftermiddag/kväll..

Här sitter/ligger jag i soffan och väntar på min skjuts. Tjejerna spelar districs tonight and we're going to support them. I'm so excited!
Skolan rullar på som vanligt och idag på lunchen hade vi möte om vårsporterna. Baseball, softball eller track&field. Jag kör på track och förmodligen ska jag springa typ 100 meter eller nåt. Jag gör det enbart för att coachen är stenhårt och jag vill komma i form till Kalifornien och prom i slutet av april.

Åh, glömde nästan att berätta att jag ramlade i kyrkan igår (typiskt mig, jag vet). Vrickade foten ordentligt så idag har jag gått omkring haltande och med ett bandage runt foten. Om det inte är bättre imon så vet jag inte vad jag gör.. Under soccer season skadade jag just samma fot minst 3 gånger riktigt bad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0