you really got me bad:








Last weekend..

Grät igårnatt för jag kunde inte andas. Jag är galet förkyld right now och jag kan varken andas med näsan eller munnen. sådär smått kul eller hur? Stannade hemma från kyrkan idag, så jag tänkte passa på att skriva här och börja på min government essay that is due on Thursday.
Vi avlutar our second trimester nästa vecka, alltså börjar finals nu och sen är det bara en tri till innan sommaren är här och jag åker hem...

Fick reda på att Prom är om 7 veckor(!). En av de sakerna jag har sett fram emot när jag bestämde mig för att åka var att få uppleva prom. Tjejer som spenderar galet mycket pengar på klänning/hår/smink. En kille som plockar upp mig hemma och blir chockad när han ser hur vacker jag är. Alla kort som tas. Dansa tills fötterna gör ont. Ha en oförglömlig kväll helt enkelt.
Jag och Tracee ska till Boise om några veckor för att kolla på klänningar och jag har en bild i mitt huvud vad jag vill ha :-)


Kommentarer
Postat av: nadine

åh jag vill också gå på prom ju haha! miss u!!

2012-02-21 @ 17:45:50
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0