all hearts day:






1. Pimpade min mobil med hjärtan. 2. Sweetheart candy. 3. Min finfina nalle + godis jag fick av en speciell.

Alla hjärtans dag igår! Hoppas ni alla hade en underbar dag och att ni kände all kärlek som faktiskt finns i världen, trots alla krig och annat skit.
Jag och Tracee gjorde små giftbags med godis som vi ville ge till de mindre populära och de esamma i skolan, de personerna som skulle uppskatta det mest. Vi gjorde det annonymt och vi gav dom till the office som sedan delade ut dom under dagen med massa andra presenter som folk ville ge till sina loved ones. Hela dagen såg man tjejer som gick runt med gigantiska nallar/rosor/choklad och man kunde verkligen känna kärleken på skolan, Underbar dag helt enkelt! Jag som inte alls trodde jag skulle få något, fick världens finaste nalle och massa kärlek...Jag är verkligen lyckigt lottad som har fått så underbara vänner och som får bo hos den här underbara familjen.
KÄRLEK TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0