www.


Bara för att min näsa är full med skit så jag måste rensa...

Imorgon är det dags för Senior Pictures. De lite finare bilderna på alla seniors i the yearbook. Hår ska fixas och smink ska på. Och hej vad amerikansk jag har blivit! Ikväll har vi testat olika storlekar på locktänger och olika sotningar har gjorts. Jag kom hit för 55 dagar sen och aldrig har jag använt så mycket smink i skolan som jag gör just nu och jag lockar aldrig mitt hår... Men jag antar att dethär är en del av allt de jag kommer att få uppleva i landet som är allt annat än lagom.Men jag gillarT!! :D

Kommentarer
Postat av: Angela

haha det är verkligen så. Jag sminkar mig och fixar håret som aldrig förr!! lite läskigt men det är ju så det ska vara!!! hahah :)

2011-10-05 @ 22:27:34
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0