we could be anything:


Missyou...

Hej i lådan!
Har lite bråttom just nu. Ska kika lite på tjejernas Vball match och umgås med fina people men jag vill bara säga hej, jag lever och mår bra! Livet och skolan rullar på och på fredag åker jag och Tracee till Boise och umgås med hennes syster (min vsyster, antar jag) över helgen. Är taggad som fan!!!! Ingen skola på fredag heller så jag mår finfint :D
Har fått ett par frågor som jag tänkte svara på imorgon så stay tuned!

Jag har ingen aning om vad klockan är hemma just nu (orkar inte heller räkna ut det) men godnatt alla fina det finns på den här jorden. And remember! Follow your dreams!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Verkar som att du har det väldigt bra där borta!

2011-10-12 @ 07:42:56
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Nadine

åh jag träffade lova & din moster på ica igår..så söta thihi vill också träffa dig mannen<3

2011-10-13 @ 14:04:49
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0