this is my city.



august 2011.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Kvalitetstiden jag hade med min värdmamma igårkväll.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov.
Det sista du sa högt:
Goodnight Tracee.
Det senaste någon sa till dig:
Goodnight
Vad har du druckit idag:
Mjölk och vatten.
Vad var det senaste du åt:
Flingor och mjölk.
Vad var det senaste du köpte:
Godis till filmen igårkväll.
Vad är det för väder hos dig nu:
Vågar inte titta ut, men skulle gissa på grått och kallt..
Godaste glassmaken:
Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.
Sover du tungt:
Ja.
Favoritklädsel:
Jeans, en topp och mina boots.
Favoritlåt just nu:
KLICKA!
Vad ser du om du tittar till höger:
En vägg.
Vad gör dig glad just nu:
Alla härliga människor som finns i mitt liv!
Vad ska du göra härnäst:
Hoppa i Tracees säng så att hon vaknar.
Höger eller vänsterhänt:
Leftie all the waay!
Humör just nu:
Lycklig, trött, förvirrad.
Favoritgodis:
Choklad.
Hur många kuddar sover du med:
två.
Spelar du något instrument:
Jag vet hur man spelar gitarr. Bra? absolut inte.
Morgon eller nattmänniska:
Båda. Kan vara uppe väldigt sent och vakna galet tidigt utan problem.
Vad är viktigast för dig:
Familj och vänner.
Är du kittlig:
Något fruktansvärt. Om du kittlar mig är jag inte ansvarig för vad som kan hända dig...
Snarkar du:
I've been told that, yes.
Stjärntecken:
Vädur.
Längtar du mest efter just nu:
Mina fina vänner hemma. ♥

Såhär kul kan man ha en morgon i Wendell när ingen är vaken. Hahah
Ne, nu ska jag hoppa i Tracees säng och få upp henne så vi kan åka och shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0