if we read between the lines.




Fall 2011 in Wendell through my iphone.

FRÅGA:
Hej! Jag har en fråga; hur är Idaho, klimatet och så, är det ett bra delstatsval tycker du? Jätte bra blogg!
SVAR:
Heej! Klimatet här är väldigt torrt och det regnar inte så ofta just där jag bor. Det är väldigt kallt under vintern dock och ibland får dom snö. Jag gjorde inte delstatsval men jag är grymt nöjd med var jag hamnade! Tack fina du! :)

FRÅGA:
Du åkte ju med Explorius, hur tycker du det har varit? Har det fungerat bra och var det bra personal och allt?
Jag håller på söka till college och kollade upp explorius men tänkte jag ville höra med någon som faktis åkte med dem, hur det är!
SVAR:
Jag är jättenöjd med Explorius! Personalen har alltid varit hjälpsamma och trevliga. Dock vet jag att vissa har haft sämre erfarenheter med dom och det är sjukt tråkigt...

FRÅGA:
Snygg mössa har den en svans oxå? Du ser ut som en riktig amerikansk pälsjägare. Inatt kom höstfrosten till A-ås. Hur är årstiden overthere?
SVAR:
Tack Magnus! Hahah Just nu är det väldigt fint väder och det är nog runt 12-15 grader så jag klagar inte! kvällarna är dock mycket kyligare.





Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Härlig jacka!

2011-10-15 @ 22:52:44
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0