fri/satu.


An old picture of my and Traceeeeeeeeeee! Note to self: Börja ta med kameran igen!


Min helg. Vill ni höra? Folk klagar ju på dålig uppdatering så här får ni en..
Fredag: Ledig hela dagen. Skypade med några vänner hemma när dom hade förfest. Åh, vad jag ville gå ut med dom just då.. Hoppas ni hade det bäst tjejer! Träning i 10 +grader och allmänt mysigt väder. Åkte hem och gjorde mig i ordning för att åka till Case och baka chokladbollar men det ställdes in av olika andledningar så jag och Tracee tänkte ha en hemmakväll med film och cookie dough. När vi höll på att välja vilken film vi ville hyra ringde Spencer och frågade om jag och Tracee ville spela football med han och Rhett. JAAA! Så klockan halv 11pm mötte vi upp dom och hade helt sjukt,galet,underbart kul!! Längesen jag hade så kul och jag skrattade konstant i 90 minuter! Så himla härligt! Jag bara älskar den sporten och det var så kul att tackla och springa och bara spela. Lär göras om!
Kom hem vid 12 och då kikade vi på våran film och åt våran deg. Somnade runt tre med chockade nyheter i mitt huvud (Sofia...?)

Lördag: Vaknade 4 timmar senare och var snart iväg till Twin Falls för districts. Kom hem runt två och umgicks med min la famila här. Åkte in till Twin för shopping av en halsduk/mössa/vantar. Dock behövs det ett bättre köp av dom sakerna. Världens bhalsduk.. Case, Josh och John plockade upp mig och vi åkte till Albion haunted houses. Det är ett gammalt college som dom har gjort om till 4 spökhus. Sjukt läskigt! Det fanns utklädda skådespelare som gömde sig och följde efter oss. Det fanns män med sågmaskiner som jagade oss. Jag hade monster up in my face och vi blev skrämda av spöken i brudklänningar... Det roligaste var när Case blev skrämd av en annan tjej (hon jobbade inte där) och han hoppade 5 meter upp och skrek så han tappade rösten. Hahahaha ...och min kväll var gjord! Grym kväll med andra ord!

Nu ska jag hoppa i säng och kolla klart på Trust! Alla borde se den filmen btw!

Puss&kram och nyp i stjärten♥

Kommentarer
Postat av: Soffan

hahahahh gu va kul med spökhuset!! :D chockade nyheter...thihi

2011-10-09 @ 10:54:10
Postat av: Ida

Hej! Jag har en fråga; hur är Idaho, klimatet och så, är det ett bra delstatsval tycker du? Jätte bra blogg!

2011-10-09 @ 22:22:20
Postat av: Iza

Du åkte ju med Explorius, hur tycker du det har varit? Har det fungerat bra och var det bra personal och allt?



Jag håller på söka till college och kollade upp explorius men tänkte jag ville höra med någon som faktis åkte med dem, hur det är!

2011-10-11 @ 17:15:45
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: Magnus

Snygg mössa har den en svans oxå? Du ser ut som en riktig amerikansk pälsjägare. Inatt kom höstfrosten till A-ås. Hur är årstiden overthere?

2011-10-14 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0