andraoktober tjugohundraelva.



I torsdags var det senior night. Kvällen då vi spelar den sista hemmamatchen för säsongen. The seniors hedras av laget och vi fick presenter och en jättefin poster där alla i laget hade skrivit fina ord om mig. Sjukt gulliga tjejer i laget! Jag ska lägga upp en bild på den.
Efter matchen hängde jag med Tylor och hans kompis och kollade på killarnas soccer game. Dom ledde med 5-0 när jag gick så jag antar att dom vann. Hahah. Kollade på volleyball matchen ist. Satt och pratade svenska med Luke och Nick genom google translate. Sjukt kul!  Träffade Case efter matchen och vi åkte ut i ingenstans,låg på hans flak,kollade på stjärnorna, pratade om allt och inget och jag bara njöt. Drog på mig en förkylning också men det var det värt!
I fredagskväll var vi hemma hos Matt och bara snackade skit vid hans fireplace. Lördagen spenderades först med Tracee då vi bara åkte runt och hon visade mig var flera personer bodde. Ended up hos Felisha där vi myste med hennes hundar och kollade på Grown ups. På eftermiddagen/kvällen var jag på Buffalo Wild Wings inne i Twin Falls med 7 killar. Tänk er en sportbar med 30 tvs som alla visade olika footballs matcher. Heaven for the guys. Not so much for me... Hahah ne men jag hade kul och killarna är så sjukt härliga så det var bara kul. Sen åkte jag och Case hem till honom där vi klättrade upp i hans vattentorn (eller det kanske bara var en gigantisk behållare, vad vet jag?) Minst 20 meter upp var vi och såg ut över solnedgången och alla hans kossor. Mysigt. Åkte vidare till världens tråkigaste fest och var där i seriöst max 15 minuter.. Jag och C åkte till Canyonen och spenderade resten av kvällen där.
Idag har jag skypat med hela familjen Rosén och ätit kladdkaka. Bästa helgen på länge!
Säger inte jag det efter varje helg??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0