i will remain when everything changes:


Victoria and Lucy last week in Digital Photo.


Åh, Trodde verkligen inte att det kunde bli bättre men jag mår så sjukt bra här!
Måste bara berätta om i lördagskväll. Vi kom hem från Utah vid 8pm och strax efter att jag hade upptäkt Cases JA dörr så kommer han och Nick för att plocka upp mig. Nick lovade mig för längesen att han skulle göra brownies till mig en dag så dom hade åkt och köpt ett browniemix paket. Bara det gjorde min kväll så mycket bättre, att dom hade köpt det till mig! Anywayyyys så åkte vi hem till Case och bara att det underbart mysigt med 2 av mina närmasta vänner här. Dom får mig verkligen att jag mig bekväm och dom får mig att skratta så att magen gör ont. Browniesarna blev sjukt goda och vi somnade alla i soffan senare till Blades of Glory. Tack guys för en av det bästa kvällarna hittills.

I går fick jag även massa kramar för att det va "Hug an exchangestudent day". Den bästa kom från Nick som liksom sprang genom the hallway to attack me med sin kram, Hahah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha sjukt sköna grabbar juu :D

2011-11-10 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0