five weeks.



Idag är det exakt fem veckor kvar tills jag lämnar Sverige och testar på livet i Wendell, Idaho. Helt galet!!
Jag kommer ihåg när jag var runt 12 och jag började prata om att jag ville åka till USA som utbytesstudent. Jag kommer ihåg att mina föräldrar var väldigt stöttande med min idé men just då, när jag var 12 så trodde dom nog inte att jag skulle gå igenom med det. Nu sitter jag här, sex år senare med exakt samma planer som jag hade då. Jag är lika förväntansfull, jag är lika nyfiken och jag är helt sjukt taggad! Jag är stolt över mig själv att jag fakiskt har modet att göra det här. Att jag vågar lämna allt bekvämt här hemma i tio månader.
När jag var yngre och några äldre frågade vad jag vill göra när jag blir vuxen så har jag alltid gett dom samma svar: "Jag vet inte riktigt vad jag vill göra, allt jag vet är att jag SKA åka till USA som utbytesstudent ett år." Alltid samma svar. Jag är stolt över mig själv att jag höll fast vid min dröm.

Kommentarer
Postat av: Corneliusmonica

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-09-23 @ 13:42:53
URL: http://corneliusmonica.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0