to me, you are perfect:




Galet hur mycket man kan sakna en människa ibland asså...
Jag är verligen hur lyckligt lottad som helst som fick chansen att komma hit. Jag försöker ta vara på varje stund jag får med nya människor och jag försöker komma ännu närmare mina vänner jag redan har fått men ibland är det jobbigt att fokusera på det positiva när negitiva bara fortätter att lägga sig i.
Jag har min första basketball game tomorrow night (boys) och en date på lördag som jag ska försöka fokusera på. Fokusera på den fina värdfamilj jag har och min finfina värdsyster som ALLTID finns där för mig, även klockan 1 på natten en skolkväll.

Och som svar på Karins fråga; nej, I'm not dating him anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0