its time to move on:



My beautiful mom this summer. I don't miss you but I can't wait to see you again! LOVE YOU!

Kändes att det kanske var tid för ett riktigt inlägg..
Så himla mycket har hänt sen Thanksgiving (3 veckor sen). Veckorna bara flyger förbi och dom här 3 kan ha varit dom mest känslomässiga hittills. Jag vill inte gå in så mycket på detaljerna, men det har varit väldigt jobbigt vissa stunder.
Men det har även varit 3 veckor av nya erfarenheter och nya människor. Jag har skaffat med tjejkompisar (FINALLY! HAHA). Jag har varit på IHOP, en Amerikansk frukostrestaurang klockan 7 på kvällen och ätit svenska pannkakor med nutella. Jag har varit på min första basketmatch, väntar fortfarande på min första killmatch dock.. Jag har lyssnat på julmusik at the mall och bara njutit av min tillvaro. Jag har skolkat. Jag har åkt i bilen med Micaela (gör inte det är ni snälla, två småolyckor på två dagar). Jag har gråtit över killar och skypat med familj och vänner.

Jag läser nästan dagligen om andra utbytesstudenter som har det väldigt svårt med organisationen/familjen/skolan/vänner vilket gör mig helt sjukt ledsen! Det får mig verkligen att inse hur lyckligt lottad jag är! Jag har världens finaste värdfamilj som älskar mig som en i familjen. Jag har vänner som verkligen bryr sig om mig och tar med mig på saker. Jag håller mig upptagen så jag inte får tid att tänka på jobbiga saker och få hemlängtan. Jag lever min dröm och jag ångrar inte för fem öre att jag åkte!


Ska försöka göra ett dagligt inlägg från och med nu, för min egen skull..

Kommentarer
Postat av: cecilia

Gillar din blogg mycket ! :D

2011-12-12 @ 21:52:52
Postat av: Elin

Ååh din blogg är bäst! Älskar när du uppdaterar!

2011-12-12 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0