iphone 2.0










today through my old phone.

Min gamla Iphone fick följa med ut som kamera idag (Gillar råheten som kameran har)
Jag, Tracee och Felisha åkte in till Twin Falls. Jag behövde en klänning för bröllopet på söndag och en ny mobil.
Jag hittade en ganska fin långklänning inne på Downeast som jag tror kan funka bra :-)
Sedan svängde vi förbi Jamba Juice. Kan ha varit bland det godaste jag nånsin har druckit! När ni åker dit (för ni kommer alla nångång vara där!) så ska ni beställa Caribbean Passion. Ah, tastes like heaven!
Vi åkte vidare till Walmart för att kolla på mobiler och jag kom hem med en riktigt oldschooltelefon. Den har varken internet eller kamera men jag gillar den skarpt!

Nu väntar ett avsnitt av lost med Tracee och sendan maaaaat!

Live life and follow your dreams!


Kommentarer
Postat av: Mamma

...men hur ser klänningen ut??? :-) Pictures, please;-)!

2011-08-24 @ 07:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0