i saw you from a distance.


friday night by me.

Homecomingveckan: SÅ SJUKT JÄVLA BRA!
Gick runt med ett leende hela veckan och bara njöt att jag var där och fick uppleva allt.

Torsdag: Spelade min första match på två veckor (Min fot kändes äntligen bra nog för att kunna spela) och guess what?! i scoreeeed!! Så himla gött! Självförtroendet var på topp och jag mådde jättebra. Vi vann även matchen med 6-0 så hela laget var grymt glada!

Fredag: Blue and Gold day. (skolans färger) Jag hade på mig en gammal baseball jacka från 80-talet och kände mig ascool. Hahah.
På eftermidddagen väntade peprally i the gym och the homecoming royalties presenterades. Sen åkte vi i en parad genom stan och skek och hade det löjligt kul!
Åkte hem. Tog en nap. Duschade. Gjorde mig iordning. Åkte tillbaka till skolan för the footballgame.
Eftersom jag har flera vänner i laget så lever jag mig verkligen in i matchen och man blir så sjukt glad när det går bra för dom! Och dom vaaaaannnnn!! Wohhoooo!
Hängde med Gabbi en stund efter matchen innan Case hämtade upp mig så åkte vi till Kiersten för fest. Träffade både nytt och gammalt folk så det var trevligt. Jag måste vara hemma vid 12 här så Case skjutsade hem mig vid halv 12. Underbar fredag!

Lördag: Åkte in till Twin för att köpa soccer stuff. Fick även med mig andra saker också. Åt lunch på mcdonalds. Aldrig igen... Efter en timma så kände jag att min mage började krångla men jag tänkte inte så mycket på det då. Åkte hem. Sov lite och på kvällen åkte jag och några på bio. The warrior. Kvällen avslutades grymt hos en vän.

Söndag: Mådde förjävligt. Magsjuk. Hej va kul!
Måndag: Samma.
Tisdag(idag): Mår lite bättre iaf. Ska försöka piggna till och kanske åka ner till skolan och kolla på min match som vi spelar idag. Det känns som om min kropp inte vill att jag ska spela fotboll. Alltid är det något som krånglar. Hahah Min coach måste hata mig!

Slänger upp några bilder från veckan strax so be back!
PUSSS




Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas att du mår bättre i magen nu. Kul att du tagit upp fotbollen igen med sådan framgång. Comeback i Holmalund månne!? Är det konkurrens mellan Soccer och Football i skolan? Ha det fortsatt bra.

2011-09-21 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0